syeghahuhiho ; fsy
" You would never see the stars without darkness. "
DiariesAboutLinkiesTutorialLove















Syeghah
//Ahlan Wa Sahlan ;


She never looked nice. She looked like art, and art wasn't supposed to look nice; It was supposed to make you feel something.


Tagboard
//Your fingerprints ;

♦ Your URL blog only not email !!
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Click HERE to read



Click Click
//Sharing is Caring ;

1 2 3 4
Do click if you dont mind. I gonna show you something.

Followers
//Lalalala ;


Memories
//Blog Archive ;

UPU DAN LIPAS TAAGUNE
written by //Que at 2 Feb 2016 & got 0 Comments

Bismillah.
020216; 2:43am.

Assalamualaikum, awak. Si stalker. hikhik.

*gediknya yaaaaaa Rabbi orang atas tu. Asal kau type macam tu doe. Acah intro interesting*

Ok. Almost 3am dan aku masih aktif men-survey universiti dan politeknik di dalam Mesia ni. Haaaa kau macam survey future husband I would say. Sambil mode earphone playing on some random kdrama ost, luls.

~!@#$%^&*()_+= *sumpah seranah binatang yg namanya lipas terbang*
@#$ betul tetiba muncul dalam gelap. pikir sweet nak main cikuchak dengan aku %$%$^%@$^

YA ALLAH KENAPA LIPAS KENA ADA SAYAP :((( @#$%^

aku pikir duduk menghadap laptop sorang sorang dekat luar takde gangguan. daripada aku stay dalam bilik atas katil asyik kena terajang kena sepak dengan adik aku yang gaya macam nak bersilat atas katil. buas betul tidur. tak kesian ke kat aku yang gigih bersengkang mata men-survey. tsk tsk.

tak cukup kene belasah dengan adik aku, duduk luar pun ada natang tak guna kacau. aby yang tidur kat luar ni pun terjaga pasal aku duk sumpah seranah natang tu. aku pikir aby nak tolong aku hapuskan makhluk paling dibenci umat, rupanya dia selamatkan diri sendiri pi sambung tidur dalam bilik. kuanghajo betei. aku gigih berhati hati pun natang tu boleh sedap fly pergi kat aku. KAU CAKAP KAT AKU SIAPA JE TAK MENJERIT !^^*$%&(%*^&&$ :( NASIB TAK TERJATUH TANGGA JE TADI HAAA KAU PENUH BEREMOSI AKU CERITA NI. pikir style ke landing kat aku??! pikir cool ke haaa taaagune betei :(

sampai terover capslock tak sedaq. hahahahaha ya Allah dugaan betei. sumpah weh aku paling tak paham benda dalam dunia ni, kenapa lipas kene ada sayap. eyyyyy geli. adoi hilang feel nak open table pasal UPU. ni semua angkara lipas taaguneee!

haaa nak tahu ke ending  lipas tu? dan kene lenyek dengan kamus oxford haaa. bangkai dia aku ikat dengan benang, gantung kat tepi tangga. itu sebagai peringatan untuk setiap keturunan si pesalah agar jangan mess up with syahirah! kalau kome kacau aku lagi bukan setakat kamus oxford aku bagi, kamus dewan version terkini pun boleh. haa pilih.

percaya apa gile? aku bukan psycho sampai  nak buat macam tu. lipas tu dah fly pergi tingkat bawah. aku boleh buat apa selain berdoa agar natang tu tak fly naik atas balik dan tak kacau ketenteraman aku. tsk tsk ya Allah moga lipas dan sayapnya akan pupus di atas muka bumi ini.

lain hari aku sambung story.

yang masih beremosi,
mangsa lipas terbang.
020216; 3:25am