syeghahuhiho ; fsy
" You would never see the stars without darkness. "
DiariesAboutLinkiesTutorialLove















Syeghah
//Ahlan Wa Sahlan ;


She never looked nice. She looked like art, and art wasn't supposed to look nice; It was supposed to make you feel something.


Tagboard
//Your fingerprints ;

♦ Your URL blog only not email !!
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Click HERE to read



Click Click
//Sharing is Caring ;

1 2 3 4
Do click if you dont mind. I gonna show you something.

Followers
//Lalalala ;


Memories
//Blog Archive ;

Gempak GiveAway by Fatin Roziana
written by //Que at 12 Aug 2012 & got 1 Comments

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

*Klik untuk join*

http://2.bp.blogspot.com/-3VWW43FEuIw/UARDxwaTC5I/AAAAAAAAA8Y/AB6USuyQvfc/s1600/anigif.gif

Assalamualaikum, kawan-kawan. Tadi saya bw, terjumpak satu GA gempak. Then, saya dengan muka bangga klik link tu. Saya baca semua tentang GA tu dan tergerak hati nak join. Bila tengok semua hadiah, memang sesuai dengan title GA dia. GEMPAK Baq Hang!!

The rules

 Warganegara Malaysia. Kalau Afrika ke, Negrito ke, Amirikaaa ke, Brazil ke tak akan dilayan ! xp *budak comel kata* 

 Mempunyai blog dan akaun Facebook

 WAJIB follow blog Fatin Roziana untuk tahu perkembangan terkini. Btw, GA ni hanya terbuka kepada followers blog Fatin Roziana SAHAJA. So, kalau belum follow, follow lah blog budak cantik ni okay ? 

 Lepas tu, | Like | Like | Like |  Tekan button like tu sekali boleh ? 

 Buat entry bertajuk "Gempak GiveAway by Fatin Roziana." Tempek banner yang comel tu kat entry awak dengan sidebar awak kayy. Linkkan ke entry ni. Boleh pilih mana-mana banner :) 

 Nak tag terpulang pada masing-masing. Tapi, ada hadiah untuk Top Referral kay ! 

 SUNAT klik SINI * Kalau nak join pun boleh. Dapat laptop PERCUMA. *woww! o.O* 

 Wajib like and follow semua sponsor. kalau tak rezeki tak masuk kang :) KLIK SINI 

 Tinggalkan link entry kat ruangan comment siniBukan link blog. Cbox dan Shoutbox tidak akan dilayan. 

  Letak sekali ID Facebook = supaya Fatin senang nak check awak ikut tak syarat-syarat diatas. *Sunat


Senarai peserta *akan dihupdate dari masa ke semasa
Senarai HADIAH *TERBAIKK !

TARIKH LUPUT :
17 Julai 2012    1 September 2012

Give Away ini akan dibatalkan kalau kurang dari 60 orang. 

 Saya memang warga Malaysia, bukan warga asing ;)
 Ini blog saya dan ini facebook saya :)
 Saya dah follow as Nik Sheera :D
 Likers ke 305 | 1242 | 1230 | 130
 Inilah entrynya, agak-agak boleh menang tak ? :'3
 Saya nak tag INI, INI, INI, dan INI.
 Saya dah klik sampai load dia habis berpusing tapi, saya tak nak join.
 Itu pon, saya dah tunaikan. Kalau tak percaya, Fatin boleh check :>
  Saya dah komen, nampak tak nama saya ?!! xD

Baiklah, itu sahaja penerangan dari saya. Saya juga dah ikut semua syarat :) Hope boleh menang. Anyway, GA ni lambat lagi nak tamat. So, jomlahh join. Rugi tau kalau tak join.Sekian dari saya, assalamualaikum.

Blogger Hajarrrrrrrrrrr. said...

Haihai :-) Kalau sy tukar skin (lovebeentaken) awk tu sikit2, then credit kt awak, boleh? Reply kt cbox saya okei :>

 

Post a Comment